vrijdag 27 januari 2006

Dag Sophie

Vandaag was het zover, Sophie ging naar huis. Tegenstrijdige gedachten komen in mijn op, ik hoef nu niet meer met Sophie te lopen, het huis blijft lekker schoon maar aan de andere kant is het ook gedaan met de aandacht van de dames in het park. Maar ja dat komt wel weer als ik weer kan hardlopen. Maar toch is het anders, met een hond heb je meteen een goeie binnenkomer, en heb je reden tot om een gesprek te voeren. Tja Sophie is dan ook geen pitbull, maar lieve dalmantier. Maar ja het leuk vinden heeft ook zn grenzen, veel dames roepen hem op een afstand en als hij dan onder de modder tegen hun opspringt is ze ineens niet meer lief. Tja dat zal wel iets vrouwelijks zijn. Eigelijk hebben vrouwen en honden een ding gemeen, namelijke ze vragen beide veel aandacht, dan willen ze spelen of naar buiten om iets te gaan doen. Nadeel van een hond is dat je er wel meer werk van hebt als van een vrouw, want zeg nu eerlijk een vrouw hoef je niet uit te laten toch? (die ik gehad heb niet tenminste) Maar ja die heeft weer haar eigen behoeften waar je als man weer aan moet voldoen. Zoals de Italiaanse mannen al aangeven zitten honden niet te zeuren wanneer je naar voetbal wilt kijken, nee dan gaan ze namelijk bij de deur staan dat ze er uit moeten. Dan moet je wel want anders pissen ze je de boel er onder, het lijkt me een soort tactiek. Tijdens het uitlaten gebeurt er dan van alles tijdens die wedstrijd waar je naar zit te kijken, maar ja vrouwen gaan zomaar zappen. Vrouwen vreten ook niet zomaar hun mand stuk, sterker nog ze hebben niet eens een mand. Tenminste die ben ik nog niet tegen gekomen. Sophie wist dat ze weer naar huis ging dus ging ze nog het een en ander stuk bijten, vrouwen zetten je spullen op straat of verknippen je kleding als ze boos zijn. Bij de hond kan je gewoon elke dag het zelfde vreten voor zetten terwijl een vrouw toch echt niet elke dag het zelfde wil eten (en ik ook niet natuurlijk). Kortom veel voor en nadelen voor het houden van een hond of het hebben van een vrouw. Als ik persoonlijk mocht kiezen ging ik voor een vrouw, want daar heb ik toch wel iets meer aan dan een hond.

Een hond is in verhouding wel goedkoper dan een vrouw, maar ja dat is weer een ander verhaal

Rogier

Geen opmerkingen: