woensdag 4 januari 2006

Lieve Ayaan

Goh wat keek ik vanmiddag op nadat ik klaar was met de schoonmaakbeurt van mijn huis. Ik zat effe het nieuws door te zappen, en ineens zag ik je naam voorbij flitsen. Een of ander blad (Readers Digest) heeft jou tot Europeaanse van het jaar uit geroepen! Geweldig meid! Je krijgt de prijs vanwege je getoonde moed, doorzettingsvermogen en je inzet voor de moslimas. Daar hou jij je voornamelijk mee bezig en dat is een goede zaak. Je hebt daardoor al tegen heel wat schenen geschopt, maar dat geef niets hoor zo ben je gewoon, en bij welke partij je ook bent altijd je zelf blijven is belangrijkste toch? Nederland is nog zn lekker fijn land waar je alles kan zeggen wat je vind, daarom heb je ook al die beveiliging tegen al die gekken die het land heeft.Vind je het eigelijk nog wel leuk al die aandacht en prijzen? want dacht dat jij toch wel iemand was die er niet van hield om allochtonen dood te knuffelen met allerlei hebbedingetjes. Aandacht krijg je maar al teveel en die gebruik je ook wel goed om je woordje te doen. Deze prijs is je ook van harte gegund! Europeaanse van het jaar en dat terwijl het jaar nog maar zo kort is. kijk dat doet niemand je meer na. De prijzen stapelen zich zo langzamerhand op, kan je ze zo langzamerhand nog wel kwijt? De muur wordt een beetje vol en op de schoorsteenmantel vindt je het ook maar te stijf en ouderwets en dat is niets voor een moderne en hippe meid zoals jij. Als je hem niets vindt en het is geen wisseltroffee kan je hem aan een van je beveiligingsmensen geven, vinden ze vast wel stoer of misschien aan een van je buren als je er op de koffie gaat. Maar goed laat ze op 23 januari tijdens de uitreiking een poepie ruiken met je tong.

Oja heb je ook nog goede voornemens? ga je dit jaar weer partijhoppen of ga je een eigen partij oprichten, dat vind ik wel echt iets voor jou. Samen met een hele club andere moslimas dan scoor je vast wel goed. Een naam heb ik al bedacht namelijk: Hirsi Ali en de veertig andere sma s.

Groetjes Rogier

Geen opmerkingen: