dinsdag 24 januari 2006

Kerststemming

Mijn huis verkeert nu al weer in een soortig kerststemming. Sommigen zijn er vroeg maar hier in huis ben ik er echt vroeg bij, ik denk dat ik wel de eerste ben van het hele land. Nou ja in elk geval van Groningen. Nu moet je niet gaan denken dat ik een beetje door gedraaid ben, of bezopen mijn stukje zit te schrijven. Eigelijk heb ik hier totaal geen schuld aan, ik deed mijn burger en zoon plicht elders. In die paar uurtjes dat ik weg was, heeft Sophie hoogst persoonlijk voor gezorgd dat mijn woonkamer in een soort sneeuwachtige landschap is veranderd. Ondanks dat ik nog een uitlaatje had geregeld en de hond niet langer dan 3 uur (wat hij ook gewend is) alleen is geweest heeft ze het voor elkaar gekregen om de beide ritsen van haar slaapkussen te openen. Daarin zit heeeel leuk speelgoed, namelijk een miljoen witte balletjes, je weet wel van dat kleine rotzooi wat ze als vulling gebruiken. Deze dienen als vulling. Ik moet zeggen dat ze heel creatief is geweest, want het lag goed verdeeld in de kamer, alleen bij de bank het het wel iets minder gemogen, doordat het Synthetisch is blijft het aan de bank plakken. Maar goed zelf vond ik het toch wel een beetje te vroeg om mn huis in kerstsfeer te hullen dus na een uur stofzuigen en vegen is mijn huis weer sneeuwvrij, nu de hond nog want tja wit op wit is niet zo makkelijk te zien........

Fijne feestdagen alvast

Rogier

10 opmerkingen:

Anoniem zei

Zou het zo kunnen zijn dat Sophie tijdens je afwezigheid naar de film "Muriel's wedding" zat te kijken?
Hahahaha arme Rogier... en hoe was Sophie hieronder? Was ze lekker aan het spelen of lag ze stil in een hoekje voor zich uit te staren?

Anoniem zei

fijne woensdag
groetjes petra

Anoniem zei

Biljant!! Zo'n verrassing van Sophie, zo positief opvatten!!!!

Van de gelegenheid direct even gebruik maken om een oprecht compliment te maken over jouw boekverslagen-log; het ziet er niet alleen goed uit, het inspireert mij straks weer bij de boekhandel/ bieb...

Ik ga je vaker lezen..

Anoniem zei

Hai, bedankt voor je reactie op mijn log. Leuk om eens iemand uit de buurt te lezen!!!

'k Ga maar weer eens verder zieken. Wie weet tot een volgende keer.

Liefs, Jessica

Anoniem zei

Nou Rogier toch leuk een hond die de kerstsfeer al mist. In december mag ze nog wel een keer langs komen hoor!

Groetjes Fennie

Rogiers wartaal zei

Zal het niet weten, een ding weet ik de hond is wel slim, want heeft twee ritsen opengemaakt, zondet het te beschadigen........

Anoniem zei

En wie, zei je, had die hond uitgelaten ook al weer tussendoor?
o.t. Is Sophie hier de schuldige?
;)

Anoniem zei

Whahaha toch nog een late witte kerst,.. :P

Wat een geluk dat je stofzuiger het doet,.. :D

Rogiers wartaal zei

Nou dames nog een dag! Dan gaat de hond weer terug, dus wie wil wandelen moet snel zijn.....

Rogiers wartaal zei

Tja Eugene ik ben bijna altijd positief!!!!!

Ik ga jou Site ook vaker lezen zit er leuk uit!

Op naar de lente!!!!