zondag 29 januari 2006

Getagd, zelfs ik moet er aan geloven!

Getagd worden, dat is eigelijk net zoiets als zomaar gezoend worden door een mooie dame, nou deze dame die me getagd heeft is Marlies. Voor alle duidelijkheid het is een soort kettinggebeuren. Zelf hou ik er niet van maar ja, ben er nu ook vanaf (he marlies)

4 baantjes die ik ooit heb gehad
1. ziekenverzorgende
2. Sociaal cultureel medewerker
3. Medewerker beroep/bezwaar
4. P&O bij een kinderopvang

4 films die ik niet vaak genoeg kan bekijken
1. The Mission
2. The Long run
3. Cry Freedom
4. Diarios de motocicleta

4 mensen waar ik naast wil wonen
1. Sinterklaas
2. Nelson Mandela
3. Ayaan Hirsi Ali
4. Pearly Acton

4 liedjes die ik (liever) niet meer wil horen
1. De roos (wia buze)
2. De regenboog
3. R. Kelly
4. De kast (alles ervan)

4 plaatsen waar ik op vakantie ben geweest
1. Akwattia (Ghana)
2. New orleans (usa)
3. Barcelona
4. Berlijn

4 concerten die indruk maakten
1. Bruce Springsteen
2. Van dik Hout
3. Rolling stones
4. EELS

4 festivals die indruk maakten
1. Noorderzon
2. Kwakoe
3. Live aid
4. Bevrijdingspop

4 websites die ik dagelijks bezoek
1. chatnrun
2. nos
3. nu.nl
4. rogierswartaal

4 dingen die ik graag eet
1. roti
2. pindasoep
3. moksie mettie
4. japanse mix

4 plaatsen waar ik liever ben dan nu
1. Paramaribo
2. Havana
3. Santo domingo
4. Buenos aires

4 loggers die ik ga taggen
1. Saloua
2. Koen
3. Ruurd
4. Serena


Zo klaar!!!!!
en wie me nu nog durft te taggen krijgt een Fatwa aan zn broek oke????

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik weet niet of het je al is opgevallen en of het je al persoonlijk is meegedeeld... ik las vandaag dat Ton je ook heeft getagd...
;)

Rogiers wartaal zei

Moet ik dan elke keer zoiets invullen? :)

Ton was de derde....

Anoniem zei

Haha, als jij naast Sinterklaas gaat wonen, mag ik dan aan de andere kant van de goedheiligman wonen?