woensdag 21 december 2005

21 december 2005 De kleren van de Keizer

Vandaag weer eens kleren gekocht, nou ja ik heb alleen uitgezocht en de sponsors ( voor de duidelijkheid mijn ouders) hebben hun pincode ingetoetst bij de verschillende winkels. Tja het was weer es nodig, op zn tijd moet je nieuwe kleren hebben en met het oog op de kerst en sollicitaties was dat geen overbodige luxe. Bij een sollicitatie gesprek kom je natuurlijk niet aan met je straatkleding, en met je kistjes met geen rode veters. Dit heeft een hele middag geduurd, zn 4,5 uur! tja we zijn maar in een paar winkels geweestl. Maar het passen enz ging veel tijd in zitten. Eerst gingen we voor een driedelig pak, maar aangezien trouwerijen, uitvaarten eerder uitzondering dan regel zijn en mijn eigen uitvaart nog lang niet gepland is, was ik bang dat een pak weg zal kwijnen in de kast. Dus gingen we voor iets hips en stoers. Een paar winkels later zag ik ineens echt iets moois, en riep het uit man dat wordt het!!!! Er moest zelfs een pop voor ontkleed worden maar ik heb het gekregen. Bij nieuwe kleren horen ook nieuwe schoenen, mijn sponsors dachten effe snel wat schoenen te scoren, maar ja ik heb moeilijke voeten of ik ben moeilijk, dat laten we maar effe in het midden, het duurde dus een best tijdje en na ongeveer alle schoenen in maat 43 gepast te hebben kwam er toch nog een mooi schoentje boven water. Nu ben ik helemaal de man, mooie kleren om goed te scoren met kerst en sollicitatie. Om het helemaal af te maken, en om een goede indruk te maken op de dames ook nog een paar boxtershorts gehaald! die ouwe die 6 jaar mee zijn gegaan worden gebruikt als poetslap..........

Tja het is echt fijn om eens uit winkelen te zijn, weet nu hoe vrouwen zich voelen na een dagje winkelen!

Sponsors Bedankt!!!

Rogier

Geen opmerkingen: